15. kolo PEGONET - EUROTRANS 21:2 (6:1)

13.02.2013 20:10

ZOSTAVA : Letko- Kopcik, Šaro, Bibo- Kiko, Ado, Fliper

GOLY: KOPCIK 5, FLIPER 4, SARO 4, ADO 3, KIKO 3, BIBO 2   (VSETCI ZA FLASU+ ADO PRVY START+PRVY GOL =3 FLASE, A BIBO AKO OBVYKLE 2 ZA KAZDY GOL ) :-D

 

Takže po prvotnom dohodnutí manažerov na kontumácii zapasu z dôvodu alkoholoveho opojenia súperových hráčov sme nakoniec museli zohnať narýchlo mužstvo na zápas. Keďže viaceri mali zápasy, rodicov doma, a vseliaké oslavy (FASIANGY TURICE) podarilo sa poskladať mužstvo len tak tak. Síce nový utočný klenot LUBENO slubil ucast nezvladol pooslavove stavy a nakoniec neprisiel.Tak isto sme mali dozor nad nasim slnieckom a tak nemohlo nastupit na zapas.

Nakoniec sme nastupili siedmi statocny, a na nase prekvapenie supera bolo asi raz tolko ( aj ked sa mali nazbierat 4-5). Uvod zapasu bol taky vseliaky nevedeli sme si nahrat, stracali sme lopty, nevychadzali nam strely. Ale po par peknych akciach navratilca do zostavy ADA,a tiez KIKA, SARA, KOPCIKA, FLIPERA, BIBA sme nacali skore.Akcie pribudali sance tiez, ako aj na druhej strane. Zachytal som si pomerne dobre super mal vela striel, za co mohla nasa lahsia obrana ( aj ked im za to musim podakovat, pretoze som sa rozchytal co mi velmi prospelo). Skore utesene narastalo a zastavilo sa na polcasovom poltucte golov v superovej sieti. 3 Sekundy pred koncom polcasu sme pri rozohravke supera zaspali a dostali sme na 6:1 zbytocnym golom.

Druhy polcas bol uz uplne o niecom inom.Krasnu akciu striedala este krajsia. Sance a skore narastali, Presadilo sa vsetci hraci minimalne 2 golmi, okrem mna, pretoze za stavu 15:1 som povedal ze si nenecham do....bat skore tym aby som siel hrat na hrot utoku ( co by znamenalo isty hetrik a samozrejme flasu). Nakoniec dal super dalsi gol ked som si zamotal ruky o nohu a vlastne som mu nahral pred prazdnu branku. Potom vsak nasi hraci neprestali tlacit na supera a vyuzivali dalsie a dalsie sance.Za stavu 18:2 a neskor 19:2 bolo z lavicky pocut dvadsat dvadsat. Co sa nakoniec aj naplnilo.To vsak nebolo vsetko Nakoniec sme pridali este jeden gol, a skoda nepremenenia nespocetnych dalsich sanci a mohlo byt minimalne 22 :2 ak nie 30. Ako obvykle sme triafali nase oblubene tycky brvna a niektori radsej nedali gol aby nemali dalsie podlznosti. Konecny vysledok 21:2 vsak hovori za vsetko. Zahrali sme si s chutou, radostou, predviedli pekne akcie, a pripominam ze hrali mladi chalani a najstarsi s hracou som bol ja ako taky stary dedo. Vyzdvihnut musim vsak uplne cele muzstvo, ktore bojovalo a tlacilo cely zapas. 

Museli sme ozeliet nase hviezdy ktore vzhladom k roznym zraneniam, povinnostiam nemohli nastupit, ale ostatny ich dokonale nahradili. Zapasu sa nemohli zucastnit : PISTA- 3ž karty, JARKO, JULIEN- zranenie, PETO, CIBKO- zapas, LUBENO- osLava, MINO- oddych, SHOCKO- prace na chalupke a T.B.- dozor na zapase.